Novi hajlajter u jastučiću iz YSL #beautynews

L6833900 TE CUSHION B30 INTER mala
Foto: PR

Serijal tekstova sa oznakom #beautynews donosi probrane informacije o najzanimljivijm novitetima na kozmetičkom tržištu.

Čuveni hajlajter u olovci boje zlata Touche Éclat sada dolazi u cushion varijanti.  Uvođenjem Touche Éclat Le Cushion, prvog YSL makeup proizvoda u jastučiću, prilagodljivih nijansi i načina nanošenja, brend nudi, kako sami kažu, “eksploziju neverovatnog sjaja”.

O tome šta su coushion podloge sjajan tekst pronaći ćete ovde, na blogu mejkap artistkinje Simone Antonović. 

PRILAGODLJIVO NANOŠENJE

Napredan sistem za nanošenje zahteva posebno dizajniran aplikator. Sunđer Le Cushion napravljen je od mreže vlakana. Sačinjen od dve vrste materijala, sa dve različite strane za prilagođeni završni efekat, ovaj sunđer je neka vrsta prilagodljivog regulatora svetlosti na koži.

To nam dozvoljava da biramo između dve varijante osvetljenosti kože:

OBRIS: za prirodan finiš koristi se glatka strana sunđera

UTAPKAVANJE: za moćniji finiš (jače svetlucanje) namenjena je grublja strana sunđera

FORMULA & TEKSTURA

Predstavljajući reinkarnaciju čuvene Touche Éclat formule koja osvetljava, Le Cushion obećava “prilagodljivu blistavost”. Šta to znači?

Udružene čestice daju sjaj koji podseća na zlatan sjaj grada u sumrak, sa tečnim svetlucavim uljima za hidriranje tena. Zahvaljujući sunđeru koji možemo koristiti kao regulator, možemo birati između dve varijante osvetljenosti. Takođe, u zavisnosti od boje našeg tena, na raspolaganju nam je osam različitih nijansi, koje odražavaju nijanse originalne kolekcije Touche Éclat.

NAPREDAN CUSHION SISTEM

Touche Éclat Le Cushion poseduje najmoderniji sistem za nanošenje, sastavljen od mikrovlakana, izrađen sa ciljem da omogući optimalnu dozu pri svakom nanošenju.

Ova sofisticirana karakteristika omogućava potpunu kontrolu – bez nanošenja prevelikih količina ili preopterećenja kože, dok istovremeno sprečava curenje i isparavanje formule.

DIZAJN

Dizajn odlikuju minimalističke, stilske linije u robustnom, ali elegantnom kompaktu koji je presvučen sjajnom bojom zlata i osmišljen tako da udobno staje u dlan. Le Cushion na nov način predstavlja Cassandre logo, simbol lepote i stila.

0_71_TE_CUSHION17_210x297QSTXT mala
Foto: PR

KAMPANJA # ABOUTLASTNIGHT

U ulozi centralnih likova u video-kampanji koju su režirali Alex & Liane, stižemo kao gosti na divlju žurku na kojoj Staz Lindes savršeno simbolizuje suštinu YSL Beauté. Inhibicije se odbacuju za odvažnu noć plesa i dekadencije, a žurka je tako dobra da traje do svitanja. Kampanja za štampu prikazuje fotografiju nakon zabave na kojoj Staz bezbrižno sedi na stolici, sa blistavom kožom i olovkom Touche Éclat u ruci, spremnom na klik. Jutro posle žurke počinje sa pričama #aboutlastnight.

Cena pudera u jastučiću Touche Éclat Le Cushion iznosi 6.300 din., dok refil košta 3.800 din.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s